25/9 2011

Hostan gör mig galen och hade feber igår. Det är timat, eller otimat beroende på hur man ser det. Jag kan inte kuta runt Budapest med Jocke och jag kan inte plugga så mycket som jag tänkt men å andra sidan kan jag utan dåligt samvete ligga i sängen och titta på film, bli kliad på ryggen och pussad på. Jag har det så bra och allt känns så enkelt när Jocke är här. Det är liksom en hoppinjektion, ett glädjepiller och en liten återgång till det normala. (Eller det gamla, beror på hur man ser så saken). Hur som helst så har jag pluggat på ett superhäftigt bibliotek, promenerat lite och ätit på tre bra restauranger än så länge. Det är bra, behöver det för att bli frisk. 

Dagens plan är att plugga kemi till lunch, åka med jocke till Arena för lunch på KFC för det vill han göra innan han far, påfyllnad på telefonen, handla lite småsaker, typ överstrykningspennor för dom har tagit slut och sedan röra oss hemmåt igen för anatomi och botanikplugg. Kvällen spenderas på restaurang och nedkrypen i sängen. 

En bra dag alltså.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0