24/9 2011

Lycklig tjej. Jag har min karl här. Han är bäst i världen. Jag har lägenhet, det är också bra. Den ligger ett kvarter härifrån, har balkong, ett rum, badrum+ toalett, fräsch men inte topplyxig/supermodern och en hyra på 2300-2700 i månaden beroende på årstid- Det kan inte bli bättre. Enda missen är de gula väggarna i köket och att jag behöver köpa en del möbler, men som sagt, det är perfekt ändå. 

Ätit superfrukost med nybakat bröd och gör mig redo för dagen. Det blir ett par timmar på bibblioteket och sen blir det häng med älsklingen. Tråkigt att inte bara vara med honom men så är det bara. Som sagt. Lycklig tjej.


Kommentarer
Marianne

Grattis till lägenheten!

Ha så mysigt med Jocke.

En bra helg med andra ord!

Kram!!

2011-09-24 @ 21:30:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0