22/9 2011

Ett par dygn har bara flugit förbi känner jag. Anatomiboken och jag tillbringar varenda ledig minut ihop så dagarna har inget avbrott.

I natt drömde jag att en kille brann, han gick för nära brännaren på chemistry practical. Jag vet inte vem det var eller hur det gick men det var helt klart ett tecken på att jag är stressad över kemin. (har jag nämnt att jag inte gillar eld heller?). Summan av kardemumman är att jag nu ska hugga tag i kemiböckerna, försöka klura ut problemen och sedan väntar en skypelektion med mor och far senare ikväll. 

Det väntar även en visning till. Igår var jag på två, de första tre av fyra var uthyrda och sedan hade Bea hittat en som vi kikade på. Mitt område är tydligen populärt och det förstår jag. Så himla trevligt! Den första lägenheten var så sjukt fin! Jag skulle verkligen vilja bo en sån.  Sprillans nytt kök/badrum/möbler och så hade den ett litet loft, stor dubbelsäng och terass. Dock var det gasuppvärmd så inkl. commoncost så spräckte den min budget. Den andra lägenheten var förs stor, för sliten, för äcklig och hade råttbajs i fönstren. Den var big nono. Hoppas på bättre lycka idag, det är tydligen en student som bott där före mig och det känns lovande.
Nu är det dags att stänga ner facebook och bloggen. kemiboken, here i come!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0