21/9 2011

Idag blir en lång dag och den blir inte bättre av en kass sömn inatt. Av någon anledning väcktes jag 00.00 och 02.30 av inte alls diskreta sambos samt att de hade någon musikgrej på TVn när jag skulle somna. 7 timmat förloläsning väntar idag. Därefter har jag en halvtimme på mig att ta mig till Lonoy U där jag ska möta en agency och titta på fyra lägenheter i distrikt 9/8 !!!

Det blir grymt och jag kommer sitta och längta hela dagen vilket kommer göra dagen ännu mer olidlig. Därefter bör jag plugga anatomi och kemi som är helgens to do. Eller sova. Tror på sova egentligen!

Ha en grym dag, så får ni höra om lägenheterna sen! :)


Kommentarer
Marianne

Väntar med spänning på lägenhetsresultatet..... ´håller tummarna´

2011-09-21 @ 20:03:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0