18/9 2011

Ska svara på alla trevliga kommentarer när jag har lite mer tid. Dom värmer verkligen!

Pluggat sådär 6-7 timmar idag så nu är jag värd att sluta. 6-7 h låter inte så mycket. Mindre än en heltid men det är en invänjningsperiod. Jag måste ju liksom få ordning på huvudet först. 

Drack en liten whiskey och läste sista timmen anatomi för en stund sedan. Då tänkte jag på Marianne, Pappa och Jocke. Det är mina whiskeydrickande förebilder på olika sätt. Skämms lite men avslöjar ändå att det är en liten Ballantine's. Ungrarna har en del att lära.

Tänkte sova gott och länge nu för att förbereda mig för en lång vecka. Dock bara en lektion imorgon men desto mer att göra. Plugga, titta på en lägenhet och träna. Ska inte prioritera bort träning. Känner att framför allt min rygg behöver den.

Dröm sött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0