18/9 2011

Mötte upp Jenny, Anna-Maria och andra straxt efter tio och sedan satt vi och pluggade anatomi till tre. Tänkte egentligen träna efter det men har lite ont i halsen och det är många sjuka så jag tog en timmes promenad istället. Jag smälte nästan trots mitt långsamma tempo men trots det sitter jag och dricker te nu. Jag har verkligen kärat ned mig i liptons White tea raspberry med mjölk. En kardemumma skorpa på det och jag är snart i study mood igen. Tänkte variera mig lite med en timmes botanik inann jag går tillbaka till anatomin. 

Har lite mycket i huvudet just nu, med lägenheten, plugg och så men det löser sig förr eller senare. Måste bara hitta tid. Hur gör man det? Tips?

Fem minuter kvar på min paus. Botany, Anatomy, leta lägenhet, lägga in mailadresser i hotmail, äta middag. SOVA TIDIGT. Yes.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0