16/9 2011

Lovisa, man får ta en paus. Jag lovar, det är okej. Det är faktiskt bra och gör så du lär dig mer efter pausen.

Okej, om du säger det så.

Ägnar min paus åt bloggen och lite bilder som jag tog för att plugga med men dem kanske är kul för er att se också. 

Min hjärna var en aningen luddig när jag kom hem efter 7 h föroläsning. Jag skärpte till den med tre koppar kaffe, en timme biofysik och en timme kemi. Känner mig på topp, laddad inför en kväll i sann student anda. Fyra flinka jenter ska samlas hos Andrea för middagslagande och anatomiplugg. Vi kom på att det optimala förfestspelet är anatomiplugg- en shot när man svara fel helt enkelt. Men idag är det inte förfest. Idag är det plugg. 



Bild från Margret hid


Skolans benmuseum. Det är här jag hänger och försöker lära mig alla knotor, knölar, ridges, cristor, sulcusar och bla bla bla innan 3rd oct.



Sticker nu, Puss!


Kommentarer
saga

hej lollo! :) det är jättekul att läsa din blogg och om hur det går för dig, men jag är lite dålig på att kommentera hahah... ska försöka skärpa mig! hoppas att du har det jättebra, lycka till med plugget och det är okej att ta pauser :D hela familjen hälsar till dig, stora kramar :)

2011-09-17 @ 11:06:01
URL: http://sagaah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0