13/9 2011

Nu är det faktiskt så att jag har ett litet problem. Jag fixar helt enkelt inte att bo här. Så är det bara.

Jag har 10x10 cm kylskåp och idag kom jag hem trött som fan och möttes av fem ungrare i mitt vardagsrum. Inte så kul. 

Grillning med fadderveckan senare på Margritön. Det blir fint. Bland annat Nina är där. Jag hoppas vi klickar för jag vill flytta NU.  (nyss).

Överlevde dagens practicals med hedern i behåll. Kemin gick bäst. Fortsatte med lite kotplugg i museet. Så coolt ställe. Kameran följer med dit imorgon. Nu botanik och mer anatomi. pust.


Kommentarer
Sofie

Är man lite skadad om man vill gilla ditt blogginlägg? Jag gillar att Jocke är inplanerad, ogillar kylskåpsstorleken och massa ungrare på för liten yta :) hur gick det med grillningen och träffen? Klickade ni? Jag hoppas och hoppas! Ta han om dig min kusin! Kram

2011-09-13 @ 22:25:40
Marianne

Hoppas Det löser sig lagom till Jocke kommer så kanske han kan hjälpa dig flytta. Du kan väl höra dig för hur julshoppingen är så kanske jag kan komma ner en helg. Kram! Ps. Eftersom du har så många ungrare i vardagsrummet kanske du kan passa på att fråga vad Flodhäst heter på Ungerska..?

2011-09-14 @ 04:58:37
Lovisa

åh haha kusin. Det glädjer mig att du äntligen är en av de skadade. Man borde kunna gilla allt, alltid. Haha grillningen blev inget av, organisatörerna hittade inga grillar men vi får ses en annan gång!



Marianne, Det löser sig, förr eller senare, tänkte dock utnyttja dagarna med honom till annat än flytt ;) Haha åh, det är Vízílo! Många kramar till er båda. Ps. Lovand1337 på skype.

2011-09-14 @ 21:36:58
Marianne

'skratt' Kram!! Hoppas du sover gott. Vet att det är tufft men du är tuffare (och dom dagar det är för jobbigt så har du alltid någon av oss en skypning bort och en kram på väg!)

2011-09-15 @ 20:34:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0