13/9 2011

Dagens bra saker:

  • Mitt knä gör inte ont trots 45 minuters jogging.
  • Faddervecka!
  • Min karl bäst i världen kommer ned den 22 och stannar till 27 sept. Det blir bäst. Trots plugg. Men han känner mig och kan roa sig själv också!
  • Skolan liksom. Hallå, jag är här och i like it.

Är dock redigt nervös inför dagens practicals. Anatomi och kemi. 

Plan för resten av dagen:

  • Tar mig från skolan till Arena, hitta ett mysigt ställe att äta och plugga anatomi på. Skulle även behöva köpa flash cards, en VIT bh, och en del annar kraffs. Sedan grillning. Det är fint det här.

    Bjuder på en bild för några mornar sedan. Det var molning då men likförbannat blev det 30+ på dagen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0