10/9 2011

Idag mår jag som jag förtjänar. Men det var en fantastisk dag igår. Det hela började med att vi delades upp i grupper och sen bar det av. Vi fick en karta med 8 utmärkta barer vilka vi avverkade en efter en. På varje bar hände det sjuka saker. lekar av alla slag, givetvis med alkohol inblandat. Efter en stund fick vi sjukt bra team spirit och det var bara allmänt roligt. Alla stod på benen hela kvällen, trots palinka med mera och även lilla jag. Vi blev uppmuntrade att äta och dricka vatten och det gjorde jag med besked så jag överlevde även om jag var rätt rund om fötterna påväg hem.

Dagen idag bara försvann. Tvättat kläder, städat, handlat, skrivit ut massa slides och ordnat i pärmar och pluggat anatomi. Inte så mycket som jag borde gjort men godkändt för att vara idag. Passade på att klippa mig också. Det var en ny upplevelse. En timme tog hon på sig att tvätta ovh klippa mitt hår. Det var sån skillnad mot hemma, hon tog liksom hand om en som den kund man är och så tyckte hon att mitt hår var fantastiskt så jag fick hollywood svall haha.

Går 8.15- 12.00 imorgon. Det är ett mycket snällt chema. Blir lite plugg efter det och kanske en tur till gymmet. Har inte hittat något men Caroline rekomenderade ett som jag ska testa. Toppar med fadderträff. Finfint.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0