Utkast: Okt. 20, 2011


Jag har ingen bild där jag inte ler sådär konstigt, visar BH'n och har ett veck över rumpan, men morgonens fundering är om mamma och pappa ska få ta med sig klänningen ner till mig eller inte. Vi har bal 12e november och det vore roligt att använda klänningen mer än en gång i livet. Funderar dock på om den är så himla fin eller om det bara är jag som tycker det efter alla timmar det tog att sy den i slöjden?!

Kom precis hem efter en kort dag med bara biophysics på chemat. Kokar tortellini och tittar på resultatet från skallen provet. 59%.

Jag är mycket besviken på min klanitghet då jag egentligen var helt säker på alla utom en fråga men åkte dit på felläsning och stressslarv. Kan berätta att skillnaden "name the openings from the rostral opening eller in the rostral opening" ger -15 % och det är inte roligt. Det är även stor skillnad på att ange något lat->medial eller tvärt om. Jag är besviken men inte knäckt. Jag är trots allt nöjd på något konstigt vis för det här är verkligen en smäll på fingrarna "Lollo, läs frågor ordentligt" och det visar att jag hur som helst pluggar på rätt sätt eftersom jag kunde allt på provet och kan det till final examen i jul, då det faktiskt spelar roll. 

För att nå exemption måste jag nu ha 83% på nästa prov. Det är svårt men inte omöjligt, det visade det sig ju på det första, men jag tänker faktiskt inte prioritera det. Jag tänker prioritera kemin då den är viktigare att lyckas med. 

Lunch dags. Ska bli så gott med tortellini, har verkligen längtat :)
Stor kram!


Kommentarer
Elin

Man måste "göra fel" för att lära sig någonting nytt ibland! ((: Och den där klänningen är verkligen supersnygg!



Och ja, jag ska fixa skype haha! men jag har ingen mick till datorn eller så, men det ska också fixas.



Puss o kram bästaste Lovisa!

2011-10-20 @ 13:08:34
URL: http://freakinggal.blogg.se/
Marianne

Vackra kvinna! Klart du ska ta ner klänningen! Ta den på dig och virvla runt i dans utan en tanke på benknotor och senfästen. Ha så skoj!! Puss!!

2011-10-22 @ 01:32:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0