Åh herregud!

Alltså, det är nått fel, något är galet, konstigt, lurigt, någon annan skrev mitt prov, det är felprocenten som är angivet eller så har jag glömt bort min kod eller så var gud närvarande på ett litet moln brevid mig. Hur som helst.
83% på benprovet. Alltså jag fattar inte hur det gick till. Nästbäst. 4 st. har 75+. herrgud. Jag tror jag drömmer lite. Oj. Hur som helst så drar jag till gymmet nu. Fick lite energi precis! Provresultatet, fudge och havregrynsgröt är en bra kombo.
Tänkte egentligen skriva ett sånt där fint berättande inlägg men nu blev det såhär haha. Tokfnatt!


Kommentarer
Jocke

Haha vad du är underbar!

Galet stolt över dig! men jag kan inte säga att jag är helt förvånad.. ;) Grattis tusen gånger <3

2011-10-10 @ 19:13:12
Anonym

Så kul efter allt dit slit. Men det är nog du som är mest förvånad. Kram

2011-10-10 @ 20:15:45
Marianne

Världens bästa kämpe! Grattis. Otroligt bra jobbat!!

2011-10-11 @ 14:31:52
Elin

GRYYYYYMT LOLLO!! :D

2011-10-11 @ 20:55:54
URL: http://freakinggal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0