8/10 2011

Upp och ned. Ut och in. Felvänt. Tyst som en mus och ber om ursäkt för att jag finns. Inte fan räcker det. Tog grönsaksbuljong i min pasta till lunch. Den var god och stod på kryddhyllan som jag får använda (Det sa dom första dan, sådeså.) men nu är den borta. Ingen big deal, det var väl någons favorit eller var dyr eller något men kan dom inte bara säga det till mig? 

Ni förstår inte och då slutar ni konversera, ni hälsar, inte mer än så. Ni låter på nätter och mornar, ni occuperar badrummet och ni diskar knappt. Det ska bli så jävla skönt och flytta. 

Tiden kan få gå lite snabbare. Fast nej. Jag måste ju hinna plugga lite. Blockad för tillfället. Blir galen på lamina hit och dit och på nasal cavity i allmänhet. 

Får se vad kvällen har att erbjuda. Eventuell utgång men just nu vill jag mest dö under täcket. Eller under anatomiboken.

Sluta klaga Lollo. Du är här för att du vill och du betalar för det. B I T I H O P och plugga. Kom igen nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0