7/9 2011

Avrundar en väldigt sen och god middag med en stor tekopp och havrekakor. Jag har massor med energi vilket stärker påståendet att man får energi av att träna och motiverar mitt köp av gymkort ännu mer. 

Idag blev en bra dag på många sätt, för det första kom hösten kom till Budapest idag. Jag har saknat den och varit trött på värme nästan sedan jag kom hit. Värme i sig har jag inget emot men mitt i storsdaden, under svart snedtak och med skolböcker som måste läsas uppskattas lite regn, moln och kyla.

En annan mycket bra sak var anatomi plugg hos Caroline. Det redde ut tusen frågetecken och var mycket trevligt. Insåg dock att jag har 9 dagar och 13 bilder. Det säger inte er så mycket men poängen är att det är omöjligt så jag måste prioritera. Hitta det som är viktigt, strunta i det som är mindre viktigt och sen inte lägga undan kemin under tiden. Det är inte enkelt men med envishet, kaffe och godis så går det. Sådeså. 

Dagen innehöll säkert fler bra saker som jag inte längre kommer ihåg. Skulle dock ha blivit någon form av utgång men alla var trötta efter denna vecka så det blir ett nytt försök imorgon. Lika bra det egentligen. Jag ska sova en såndär toppen natt och sedan trycka in massor med anatomi i huvudet imorgon. 

Sorterat pennorna i färgordning. Det betyder sovdags. Mycket och göra imorgon. Galet mycket faktiskt. Men det löser sig, det gör det alltid.


Har ni tänkt på hur gott det är med fisk föresten? Om inte, bo i ett land utan kust ett par veckor. Sen älskar ni lax. Jag lovar nästan.

Sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0