31/10 2011

Mitt palats, min borg, mitt hem och oas. Atmosfär. Det är liksom rätt ord. Mysigt är ett annat som passar bra. Helt fantastiskt. Jag njuter av att gå på mitt brunröda trägolv, sitta på min stol, i soffan, i sängen, på mattan, på golvet, överallt. Köket är inte vackert men vad splear det för roll? Det är fräsht och praktiskt och allt annat är perfekt.


Mamma jobbar några timmar, pappa och tobbe är och badar, Bea och morfar vilar upp sig lite och jag sitter och pluggar anatomi på bästa stället i hela ungern. Lollos lägenhet. 

Finna tusen saker att skriva men det tar vi en annan gång. Nästa anhalt är soffan med kaffekopp, kaka och anatomibok. Vi hörs. Och jag lovar er bilder när allt är klart.


Kommentarer
Magnus

Härligt att läsa att ditt nya boende är bästa platsen i Ungern!

2011-11-01 @ 19:25:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0