3/10 2011

Tidspress är väl det man kan säga om provet. Jag tror inte på några 75% då jag kan dra mig till minnes allt för många slarvfel. Dock är jag nöjd ändå. Jag tror jag skulle bli godkänd om det var ett riktigt test så att säga. Det visar en ok pluggteknik som förbättrades under resan mot provet. Tar lunchbreak i fem minuter till, sedan väntar en heldag på bibblan. Kemi och anatomi blir det, dags för skallen och oorganisk kemi. Ska äga på kemin hehe. Mest för att jag vill visa Tamas, önskar jag kunde säga att jag vill äga för att det är viktigt, kul eller för min egen skull men så är det inte. Han är min motivation just nu. Sådeså.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0