26/10 2011

God morgon!

Sitter och dricker alldeles för starkt morgonkaffe och laddar inför en lång onsdag med 7 h föroläsningar. Alltså, planen var inte att koffein-chocka kroppen eller så, jag bara slutade hälla på vatten aldeles för tidigt och upptäckte det när jag redan hält ut vattnet jag hade kvar. Får skylla mig själv helt enkelt. 

Bjuder på två bilder denna härliga morgon. Den ena är jag nar blev av med tvåäggiettoskulden och den andra på min mina maskot, han heter Affe btw. 

Puss på er!


Kommentarer
Marianne

Hej Affe! Var extra snäll mot Lollo nu. Du blir avlöst i helgen. Sen ska jag komma och avlösa någon helg också. Massa varma bad och lite shopping. Har inte varit på Gellbart men kan gå vart som helst. Ett varv på marknaden vore mysigt! Nu har jag drömt färdigt. Får hitta den minst smärtsamma pluggmässigt när inte närmsta familj eller vänner är nere. F1 racet i maj är uppbokst, bara så du vet ;o) kram du beundrandsvärlda kämpe av stora proportioner. Jurgen hälsar och hejar på!!

2011-10-26 @ 22:45:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0