25/10 2011

Well. Jag har inget att säga egentligen men behöver distrahera mig. Om 15 minuter drar jag tillbaka till skolan för att skriva kemi prov. 90 minuter och 7o poäng är ganska bra tror jag. Det betyder att det är många frågor som inte kräver så långa svar. Dock ska jag läsa ordentligt och inte jäkta. Målet är att disponera tiden så att jag är klar fem minuter innan tiden är slut och hinner läsa igenom en gång för att sedan lämna in. Note to my self- inte ändra något under genomläsningen om det inte är uppenbart fel.

Ser mest fram emot att det hela ska vara över. Då blir det gymmet och stor kopp te. VÅgar inte dricka någon nu för då kommer jag säkert bli kissnödig tio minuter efter provet börjat och då dör jag typ. 

Andas. In ut in ut. Kan tilläggas att marianne penna och maskot får följa med. 

Äh. Nu drar jag. Håll tummarna.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0