23/10 2011

Arg tjej räknar ned till flytten. Det ska bli så grymt skönt. För stunden har jag inget internet hemma eftersom mina snälla flatmates inte bryr sig om att den nya routern inte funkar mot windows 7. För övrigt är diskberget är enormt, det är stopp i badkaret, min halva hylla i kylskåpet är invaderad av någons jävla salladshuvud, på mitt hörn på badkaret står det någon annans schampo, min tandborset ligger ovanpå badrumsskåpet för alla hyllor är fulla, min hylla i skafferiet innehåller just nu någon annans vinbärssylt. Förlåt att jag finns.
Juste, de bytte namn på bredbandet också och glömde säga det till mig.
Går förbi min lägenhet ett par gånger i veckan och bara njuter. Den ska bli så grymt mysig. Varma färger, fint, fräscht och mitt. Mitt eget liksom. 
På fredag kommer familjen och flyttar med mig. Bäst. Bäst. Bäst.

Sitter på Costa cafe just nu. Det är rätt mysigt men jag är för irriterad för att plugga bra så ska gå hem och fixa lunch och göra ett nytt försök. Regnet gör inte humöret bättre kan jag ju säga och inte heller botanik miniprovet imorgon. Jag har inte tittat på slidsen så det ska jag nog göra efter lunch. Det blir ett litet avbrott i kemin.
Fred på jorden.


Kommentarer
Marianne

Kraaaam!!!! Massa kärlek till dig blivande Dr Andersson! If anyone can Dr.Andersson can!!

2011-10-23 @ 13:03:37
Mormor

Det verkar vara helt nödvändigt att du får flytta. Jag är glad att det ordnat sig och hoppas du får det så fint och lugnt som du önskar. Du är värd allt bra och gott. Lycka till och var rädd om dig.

2011-10-23 @ 21:54:18
Marianne

Har du tid för mig någon helg? Behöver inte vara snart om det är svårt att få in i plugg schemat och flytt. Jag bjuder på varma bad ;o)

2011-10-24 @ 14:48:58
Anonym

Håll ut vi är på väg. Kram Mamma

2011-10-24 @ 17:46:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0