21/10 2011

Fredag igen. Jag vet inte hur det gick till men det blev så. Jag har sett farm emot den här helgen av flera orsaker. För det första är jag galet trött, för det andra behöver jag ägna mig åt kemin på heltid och för det tredje och absolut bästa så vankas det tjejmiddag hos Carline ikväll. Jag får lite dåligt samvete då jag nu slänger alla kemiböcker i en hög där dem inte syns men jag vet att jag är värd, har tid och behöver slappna av idag. 

Alltså blir det nu en stunds vila på sängen och sedan tar jag mitt rödvin och går på kalas. Så himla mysigt.
har en liten crush på 3 doors down. har det ibland. Så himla bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0