2/10 2011

2:a oktober och jag sitter med fönstret på vid gavel i shorts och linne. Har precis avslutat morgonens planerade tvåtimmars anatomipass. Ska göra mig i ordning och byta miljö. Tänkte ta tramen över petöfihid till Allee och sätta mig där. Ska unna mig en utelunch också, tycker jag är värd det en dag som denna, får se vad dom har att erbjuda, sushi vore gott!

Endast jag och Sebu här, de andra är hemma över helgen så jag fixade havregrynsgröt till frukost då jag fick plats i köket och det inte stod disk överalllt! Det var så gott och satt sådär bra i magen som bara gröt gör. Jag är alltså redo för en bra dag med sol, plugg och utelunch. 

Haha hittade nostalgiramar i mitt webcam program!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0