17/10 2011

Hej!
Klockan är lite för mycket men jag varvar ned efter ett pass på gymmet. Innan jag begav mig var hjärnan helt slut efter tidigt prov och galet kemiplugg men kroppen var pigg och behövde skakas om. Körde ett rätt hårt arm/bröst pass och det käns underbart skönt såhär efteråt. Min kropp och min hjärna ska alltså båda sova gott och inte vara nervösa inför dissektion och kemiförhör imorgon.

Pratade med min karl på ett bra vis och tittade runt lite i bildmappen efteråt. Bilden ovan är våra tassar på en rauk i solnedgången på Fårö. Det syns inte på bilden men det är med feeling i den än vad som syns.
Saknar mina röda converse men dom har gått i kobajs, åkt flak och gått sönder = fick inte åka med till Ungern.
Sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0