15/10 2011

Sitter och slösurfar lite och försöker hitta min hjärnas kraftreserver. Jag vet att jag har sådana någonstans men just nu hittar jag dom inte. Spenderade dagen på bibblioteket men det räcker inte idag. Jag behöver ägna några timmar till åt skallen och kanske lite mer åt kemin också. 

Mina förut så valkiga stallhänder har blivit ganska släta, inte sådär att jag skulle säga att som är mjuka men mindre hårda. För att kompensera avsaknaden av de vanliga hårdheterna har en ny utveckalats. Den sitter på högt upp på långfingret på högerhand. Alltså där pennan ligger!
Har ingen lust att den ska bli enormus så försöker variera mig lite. Det nyaste är skrivstil. Det var många år sedan men det gör pluggandet roligare!


Kommentarer
Elin

Fina, fina Lollo. Just nu saknar jag dig, ganska så galet mycket. Bara så du vet! <3

2011-10-15 @ 21:09:34
URL: http://freakinggal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0