15/10 2011

Hej igen. Nu har jag väntat på energi i en timme och den finns inte. Går och handlar god middag så kanske den hittar fram? Blir faktiskt galen på ossa petrosa et tympanica som jag efter mycket om och men bestämt mig för att kalla hela klumpfanskapet. Någon som har en bättre idé?

Är förövrigt grymt sugen på tomater. Fråga mig inte varför men det ska hur som helst ingå i min middag. I vilken form har jag dock inte bestämt. 

gabahdadadada. Så låter det i min hjärna just nu. rörigt liksom!
Puss och kram och hoppas ni har en roligare lördag än jag!


Kommentarer
Marianne

Hoppas det smakar bra!

Ps. Finns små "kuddar" man kan trä på pennorna för att slippa förhårdnader.

2011-10-15 @ 19:21:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0