14/10 2011

Fredagkväll i mitt kryp in. Jag håller mig här/på bibblioteket i helgen och pluggar min anatomi och kemi. Inte den roligaste fredagen men med classical study music, whisky, cola och några kakor så är det inte så illa. Tänkte faktiskt hoppa i säng vid tio och titta på något hjärndött webbtv program och varva ned. 

Skrev kontrakt till lägenheten idag. Alla pratade ungerska utom jag och jag såg tiden flyga förbi men efter 1,5 timmars småpratande och pappersfix var vi klara. Skönt att det är gjort. 

Och det bästa av allt, jag får ha katt, väntar nog till efter jul med det men sen ni, då blir det en pälsboll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0