11/10 2011

-Grattis på sex veckorsdagen Lovisa, får man be om en kommentar såhär en grå tisdagsmorgon?
- Tack för det. Jodå, det känns bra! Tiden har gått fort men det är bra. Sex veckor närmare min röda distriktsveterinärbil. Tisdagsmorgonen är dock lite för grå för min smak, inte bara grå för molnen utan även av dålig nattsömn och de läskiga lektionerna.
Tisdag= ont i magen dagen. Anatomy practical och sen chemistry practical efter det. Det är läskigt, jobbigt och ångestframkallande. Sovit kasst och drömt att jag hoppade simhopp i en hamn tillsammans med Tobbe och att jag och Jocke sprang runt i ett hus och letade sovplats och halkade utanför fönstret. Helt knäppt. 

Det betyder att en bra frukost med mycket kaffe är på sin plats. Lyxar till det med en skål túró med aprikospure/sylt. Ungrarna kan sina aprikoser kan jag lova.
Laddad. Nu kör vi. Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0