1/10 2011



Första oktober och jag tänker på sommaren. Det finns en anledning till det, en bra anledning, det ÄR helt enkelt sommar här. Sitter i shorts och ska snart dra till bibblan, om sisådär en minut borde jag gå men jag vaknade sent så ska bara få i mig kaffet och handla lite lunchmat på vägen. Ska spendera dagen 10-16 på bibblan och sedan slappna av hade jag tänkt. Vi får se hur det går. Men det vore bra.

Bilden är tagen i farten en sommarmorgon då jag var påväg till jobbet. Det såg så skönt ut för kossorna. Ligga och idissla i morgondimman och inte ha några andra planer än att äta, sova, idissla, pussas lite, bajsa lite och så börjar det om igen.

Kor är sympatiska varelser.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0