10/10 2011

Precis klar med genomgång av mina botanikflashcards. Jag är nöjd med upplägget denna gång och kan botaniken precis lagom dåligt. Det är rätt prioriterat då det kommer vara fem 1 x 2 frågor. Det är lite ovant men som tidigare sagt, jag vänjer mig succesivt med systemet. 

Gårdagen blev sådär perfekt som den skulle bli. Effektivt plugg, shopping och en lugn söndagskväll. Halva Budapest var och shoppade så det var trångt och mycket köer men det var okej ändå. Vi betade av typ 1/5:e del av Arenas alla butiker och jag kom hem med lite sådär tråkbra saker som underkläder och nya hörlurar. Blev en rejäl lunch också. Det var länge sedan jag åt en så välsammansatt lunch. Ris, kyckling, sås, bröd och sallad. tenderar att bli antingen eller här annars!
Candy king finns på Tesco också. Köpte fudge och blev lycklig. blev ännu lyckligare när jag gick hem i den lågt stående höstsolen, andades relativt frisk luft och mumsade på mina fudge. 

Dags att bege mig mot skolan. Blir en kort dag och sedan bibblan. Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0