9/11 2011

Seg tjej som sitter och lallar runt på datorn för att hon inte orkar förflytta sig från soffan till sängen. Jag älskar min soffa. Äsh. Jag vet inte vad jag vill säga. Typ att jag mår bra men har stört mycket att göra. 

Insåg idag att det inte finns frysta köttbullar här. Jag trodde liksom bara att svenska köttbullar var en speciell sorts köttbullar som alla brukar sakna när dom bor utomlands men dom finns ju inte alls. Fasen. Det är inte min favoriträtt men det är så sjukt bekvämt. 

Pasta+köttbullar+ketchup+fransk senap = sant när inspirationen tryter.

Tyvärr är det bara att glömma då jag inte tänker utsätta mina textilier för köttbullsstekos så länge jag inte har köksfläkt.

Okej. M Å S T E S O V A N N U. God natt!


Kommentarer
Cicci

waaaaaaaaaaaaahhh jag saknar dig! och du verkar ha det fett bra där borta, trots massa plugg o grejer, o jag vill bara säga att det är ascoolt att du följer dina drömmar o allt det där :D och att jag saknar dig. och ska äta extra mycket köttbullar i din ära<3

2011-11-09 @ 23:42:27
URL: http://ciccimedc.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0