7/11 2011

Förstår egentligen inte vad som är grejjen men starbucks är en grej helt enklet. Tog igen mig här igår och skulle egentligen plugga kemi. Det gjorde jag men mest pratade jag strunt. Drack green tea peppermint och tänkte på min karl. Jag drack massor av det när vi var i paris. Han kommer om 9 dagar. Det blir så himla härligt. på fredagen joinar även Hanna och Dennis och alla lämnar mig sedan söndag morgon. Jag längtar och längtar lite till. 

För att kunna njuta gäller det att ligga i fas så nu beger jag mig till bibblan för ett långpass. Det var ett tag sedan då jag är så hemmakär men bibblan ger ett annat mood och det ska untyttjas.

Blev hemskt sugen på te nu. Mint te. Men det har jag inget, bara fyra andra sorter så jag får väl hålla till godo... :)

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0