6/11 2011

Bortsett från en spökande mage har denna helg varit otroligt bra. Kära magen säger att det är dags att ta det lugnt och äta en omgång losec. Lyssnad duktigt och sov 14 timmar på ett dygn, roade mig kungligt och tog en lugn söndag. Hur som helst han jag med massor ändå. Lärt mig betala räkningar på posten, tvättat, städat, pluggat en del, fast inte så mycket som det behövdes och storkokat gulasch. Resultatet blev bra men hela min lägenhet luktar mat... Försöker mota bort oset med pepparkaksväreljus. Går sådär.



Såg den lilla söta bilen när jag väntade på tramen. Som taget ur en film. Så mysigt med höst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0