21/11 2011

Lunch och choklad. Eller bara choklad. Nej, men nästan. Köpte stor burk med celebration mix när jag hade besök och den gräver jag nu flitigt i. Tänkte att lite socker skulle väcka mig men är fortfarande sjukt seg. Ska ta och gå iväg till bibblan och bosätta mig där tills alla muskler of the hindlimb insertion, origin och action sitter som rinnande vatten. Det är många så lite väl hög ribba, men vi får se hur det går. Bättre att sikta högt!

Skulle behöva träna ikväll men ärligt talat så har jag ingen lust. Jag orkar inte. Inte för att kroppen är trött men det är ett projekt och huvudet är trött. Kanske går en omväg hem från bibblan så jag får lite motion i allafall.

Hejdå så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0