2/11 2011

Valet stod mellan bibblan och Lollos lägenhet. Det var ett ganska enkelt val. Precis druckit kaffe ur finmuggen som mamma tog med sig. ursprungligen från Johanssons och det gör dem ännu bättre. Kikade på kemiresultatet. Jag blev mer än nöjd, jag blev galet nöjd faktiskt. 29/35, eller 58/70 om man så heller vill säga. Som förklaring kan sägas att det är näst bäst i klassen och snittet är 13.3 vilket är knappt 46% av min siffra. 

Det innebär att jag i princip kan få 3 or på titreringarna och 0 på nästa test och ändå klara kursen. Så grymt skönt och veta. Tyvärr hjälper det mig inet med anatomin på fredag så jag lämnar datorn för anatomiböckerna. Vi hörs! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0