20/11 2011


Det var då det, när vi bara fick skära lite och letade efter typ fyra saker om jag minns rätt. Resten var mest massakering av den stackars hästen. Inte så att det var vårt mål men vi pillade helt enkelt isär allt som gick och identifierade bitarna som "strålben, hovben, kronben, kotben och stort ben" det räckte så och var roligt och lärorikt. Nu är det inte riktigt så längre. Varenda liten slamsa har sjutton namn och en insertion, origin och action (i fel ordning eeh). Alla böcker säger olika saker och det stressar mig men efter dagens monsterpass, program från Nina och råd från Caroline så känns det hela lite mera hoppfullt. 

Jag krigar på helt enkelt. Men just nu är hjärnan full för idag och jag tänker med gott samvete slänga mif på soffan och titta på ett lagom hjärndött webbtv program. (Och jag ljög, men mest för mig själv, jag har sjukt dåligt samvete för att jag tänker titta på tv men det går inte in mer i huvudet PUNKT)

Inte vidare rolig läsnig men det kallas stresshantering eller något sånt. Hur som helst. Ha det bra!


Kommentarer
Elin

Du är grym ändå, även fast böckerna är dumma. Så jag tycker du är värd lite webbTV såhär på en söndagkväll! :D

2011-11-20 @ 23:37:32
URL: http://freakinggal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0