16/11 2011

God morgon! 

Jag överlevde ännu en tisdag, en av de värre, dissektion, titrering och kemiprov. Tre uppgifter som alla krävde förberedelse och energi. Kan väl inte säga att jag vet om provet gick bra eller inte men det gick inte dåligt hur som helst och alla poäng jag får är bara bonuspinnar och höjer betyget. Det får vara nog om gårdagen. Den tog på krafterna helt enkelt. 

Mycket roligare är att min underbaraste karl kommer idag. Sisådär klockan ett ses vi igen efter ett låååångt uppenhåll. Jag längtar och kommer gå och le hela dagen trots trötthet och sådant kraffs. 

Det finns liksom inga ord som kan beskriva det här, men ett och ett är ett liksom och vi har varit två halvor allt för länge.

Le! Du får en bättre dag då


Kommentarer
Anonym

Så glad för er skull och ler med er.!

2011-11-16 @ 12:20:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0