13/11 2011

Sicken helg. Den blev bra och full, som det ska vara. Förstår inte hur jag hunnit plugga så mycket som jag gjort men det har jag. Nästan tillräckligt. Kikar på gammelbilder och måste säga att Peddishäst är svårslagen. Mycket. Livräddaren. Men själv finns hon inte mer. Kuslig tanke så jag slutar nog tänka på det och tänker på något bättre, som att Jocke kommer på onsdag. Det ser jag mycket fram emot MEN det stora MENNET. Det ligger ett kemi prov, en kemifrågning och en dissektion innan. Attans. Lite läskigt sådär men jag börjar vänja mig. 

Ska skämma bort mig oavsett hur det går på tisdag för det har jag lovat mig själv innan jag åkte ned. Det förra kemiprovet och anatomitotalen är värd en bortskämmning. Frågan är vad? Funderar på en massage. Det skulle sitta fint. Frågan är bara när det finns en lucka i kalendern för det. 

Det reder jag ut imorgon för nu är det sovdags.
Godnatt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0