11/11 2011

Lång dag. Föroläsningar 8.15- 16.30. Hjärnan blev trött och fick en paus för lite shopping efter skolan. Blev en stor myströja, en t-shirt och mat. Jag var en shopping amatör i sällskapet (Det är jag iof i de flesta sällskap) men jag hittade som sagt min tröja. Den är grym. Stor, vit och funkar med strumobyxor. Sprang på dessa ljusstakar i mataffären. Kunde inte låta bli att köpa dem. Insåg dock att det är en spricka i den ena men för 400 HUF tänker jag inte gå tillbaka. jag snurrar helt enkelt den sidan mot fönstret och glömmer bort den. Njuter av lugnet efter ett par timmars kemi. Tänker faktiskt sitta här och varva ned fast klockan är mycket. 

Lite julstämmning sådär med röda ljusen. Köpte nästan en chokladtomte idag men sen insåg jag att det är 44 dagar kvar till julafton. 

Önskar jag kunde posta lite feeling här men jag tror ni förstår. Vaniljväreljus, soffa, tofflor och nya ljusstakar. Mysigt helt enkelt.


Kommentarer
Elin

400 HUF... Typ 11-12 svenska kronor? vilket jävla kap! :D

2011-11-12 @ 20:28:47
URL: http://freakinggal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0