10/11 2011

Tar igen mig med en kopp körsbärste och funderar över dagen. En lång dag med full fart från morogn till nu men det är okej. Så länge mat, sömn och socialt liv är som det ska så funkar det att köra 180 ibland. Tänkte egentligen mest säga att jag prcis såg anatomiresultatet och höll på och trilla av stolen. (Jag ljög, jag satt i soffan, men ni förstår).
Poängen är att jag fick mitt exemption. Jag förstår inte hur det gick till men jag fick mina procent. Det ironiska är att jag verkligen gav upp det ett par dagar innan provet och insåg att det var omöjligt (vilket det inte var). Ska smälta det här och sova gott nu. Natti!


Kommentarer
Marianne

<3

2011-11-12 @ 07:56:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0