Synderska

Den här förmiddagen har jag kollat aldeles för mycket i factit, druckit aldeles förmycket kaffe och suttit aldeles för mycket framför datorn.

Jag pausar helt enkelt en stund och sedan går jag till Hanna och sätter mig vid hennes köksbord för miljöombyte brukar vara bra när det går segt. Och jag har frågat henne om jag får det. Sådeså.

Jag ska helt enkelt gå ut och lägga mig i solen och läsa min äckliga kriminalroman. Sen ska jag värma mig en karins lasange och sen ska jag plugga. Haha. Som om någon vill veta.

Något vi borde vilja veta är vad min nya favvodricka är.

Alpro soya light, typ 2 dl. 0,5 dl kallt kaffe och massor med krossad is. Mums säger jag bara.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0