Sommarlov

Det blev ett MVG. Jag kan inte förklara hur bra det känns. Det ligger så mycket i det betyget trots allt. MVG i fysik B. och jag känner mig värd det för jag har verkligen slitit under dessa 7 veckor och jag kan allt jag ska kunna. Det muntliga provet var svårt och jag var nervös. Men trots det gick det bra. Vi firade på CLM sedan. Det blev öl. God och billig sådan men det slog lite hårt på lilla mig så tog mig hemåt tidigare än planerat. Det känns helt sjukt och vakna upp utan massor med plugg. Fast jag ljuger ju lite förstås. Jag har faktiskt antagningsprov att plugga till. 18 juni är det dags och till dess ska kemi, biologi och engelska pluggas men jag tänker chilla lite. Okay.


Kommentarer
Eliisa

GRYMT TJEJEN!! :D <3

2011-05-25 @ 22:48:30
URL: http://freakinggal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0