Pizza med extra ost.

Jag har ätit en pizza sedan 2005. I italien. Några bitar efter en hård dags jobb och inget annat att äta.

Men en dag, en jävligt fin dag, ska jag äta en calzone med räkor, champinjoner och extra ost. Jag ska vara hungrig innan och mätt efter. Utan ångest och utan panik. En dag ska jag. Det har jag lovat mig själv. Men samtidigt har jag lovat mig själv att bli smal någon gång igen, men det har jag bara halv lovat till den ena sidan av Lovisa. Det betyder att jag inte alls ska bli smal igen. Aldrig i livet för jag har bättre planer för min framtid.

Så en dag... Blir det calzone med extra ost. Och prinsesstårta. Men det har jag ätit i år faktiskt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0