Oskönt

Att vara tjej är lite elakt ibland. Jag är ett Pms monster just nu- Förlåt världen. Igår var jag arg, glad, deppig, hyper och gråtig och samma visa idag + mag/ryggont. Inte riktigt okej faktiskt. Jag klarade mig fint utan men om inte kroppen får funka kan man inte få knoddisar sen så den får helt enkelt lov att funka oavsett vad det innebär. Inklusive små blå streck under huden på höger höft. jag tro det gills som bristningar fast dom sitter under huden och bara syns om jag sträcker mig åt vänster. Anyway så är det inte vackert. Men jag hoppas dom håller sig i chack. Imorogn blir en hektiskt dag. Plugga, springa, packa, fixa tackkort och åka till gotland. Puh.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0