Önskisar

Jag vet inte vad jag önskar mig till min studentmottagning i helgen. Det är galet svårt.
Jag skulle vilja säga "jag vill inte ha något" men ärligt. Ja, jag vill ha presenter. jag bryr mig inte om prislappen utan vill egentligen bara ha saker jag inte skulle köpa till mig själv eftersom jag är överdrivet snål. Då kommer frågan. vad är det för saker? Det vanliga är ju att köpa flytta hemifrån gerjor eller smycken till en student. Det passar inte mig, inget av de tyvärr. Jag kommer ju troligen flytta till ungern i höst så flytta hemifrån saker känns så otroligt oaktuellt då jag knappast lär ta med mig någonting ned dit och när jag sen komme rhem så handlar det j inte längre om praktiska, billiga, studentgrejor utan om inredningsartiklar som jag ska ha resten av mitt liv och dessa köper jag gärna själv då det är aktuellt. Smycken är inte heller aktuellt. Jag har massor och använder väldigt få. Alltså vill jag inte ha och behöver inte fler. Man kan ju ha större problem. Det här är mitt mest ytliga för stunden och det känns nästan löjligt att inte komma på vad det ska stå på önskelistan.

Ett par ridbyxor har jag i allafall konstaterat att jag vill ha. Ett par blå- eller brun-rutiga med helskonin.
Och vita MINE!-glas. Jag vill ha 3 till så jag har 12.

Från ett ytligt problem till ett annat. Jag fick precis veta att Nu Pagadi, Bobtail, Trade East och en till blir mina passhästar vecka 27. Det känns stört kul men ack så läskigt. Många pengar i tömmarna.



Bobban ser lite knäpp ut men det var den bästa bild jag tagit på henne. elitloppslördagen 2010.



Nu Pagadi. Elitloppssöndagen 2010. Jag har miljoner bilder. Måste sålla lite och sen får vi se om dom hamnar här.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0