Melodifestival och fysikplugg

Jag har ingen aning om vad det är för länder, låtar eller hur det går till. Jag vet dock att jag generellt sett ogillar slager. jag och Hanna har iaf bestämt att vi ska titta på shlager ikväll. Samtidigt som vi pluggar fysik. Ungefär så kul är det!

Jag är otroligt mätt i magen efter en fantastiskt god middag. Mamma är kung ibland karotterna. I alla fall ibland. Dagens påhitt (läs. recept från AoM) var kalvfärsfrikadeller med salvia i tomatsås och hemgjord pasta med ricotta och parmesan. Jag tog taberas och besämde mig för att springa 7,5 km imorgon. Det känns bra. ritkigt bra.

Min rytm nder den senaste tiden har varit ungefär 50/50 bra och dåliga dagar så då måste imorgon bli en bra dag. I like it.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0