Lunch

Jag fuskar lite idag och räknar med tre timmar denna förmiddag fast det bara är 2 h och 45 min. Det känns bra så och jag har varit effektiv hela förmiddagen. Räknade precis igenom U 3 och det gick bra. Jag är stört nervös iför den muntliga fysiken på tisdag men inte lika mycket som inför kemin trots att jag var mer förberedd då.

Skillnaden är pressen. Jag hade skämts något så otroligt mycket om jag inte fått MVG i kemi B. Kunskap kommer inte med generna. Det vet jag egentligen men med två kemister till föräldrar skulle det vara pinsamt att inte ha högsta betyg i kemi. Tack och lov lyckades jag ju få det.

Fysiken är däremot inte samma sak. Jag försöker intala mig själv att det räcker med ett VG men egentligen gör det inte det. Jag kommer vara stört besviken om jag bara får det. Sådeså.

Jag tänker fixa lunch nu anyway. Det blir omelett med tonfiskröra. Det blir nog gott. Magen skriker!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0