God morgon

Fast det är inte en så god morgon. Jag har legat och sparkats med älskling hela natten. visst låter det romantiskt? Och jag vaknade i en vrickad dröm. helt rubbad måste jag säga. Det var som ett spel med flera ronder, tänk Laser doom, med min klass, mot Zombies och Reijo var där. Min Zombie gick inte och ha ihjäl fast jag bet den i halsen och vi sov i tvättmaskiner. Åh vad jag var förstörd när jag vaknade.

För att rädda denna dag tjuvade jag på rabarberkompotten. gav den ett uppkok och lite mer socker så det blev kräm! Mums.

Idag blir det 5 pajer som ska bakas. Och ett gäng gubbar på pappas jobb som ska fotas. Och plugg, och kycklingsallad. Puh.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0