En timme till.. Puh!

Ouff. Nu har min hjärna moffat fysik i fem timmar. Det går faktiskt över förväntan idag. Det regnar ute och jag har ont i knät. Det är en bra kombo fast ändå dålig. Regn är det skönaste att springa i så jag hade gärna sprungit en sväng men så dum är jag inte för jag haltar till och med i skritt. Hade dock funderingar på och gå ut och gå men det är inte skönt i regn så jag stannar inne med mina fysikgrejor.

Skulle vilja skriva något roligt, upprörande eller klokt men det är brist på sådant då jag är inne i en pluggperiod.

Jag unnar mig en kvarts rast just nu innan den sista timmen fysik för idag. Har spanat in lite kläder. Blir sjukt sugen på en ny bikini och ett par jeans. En färglad bikini och ett par ljusa stuprör. men om sanningen ska fram känner jag mig för tjock för att gå och köpa jeans nu. Det är kännsligt det där. Framför allt när jag vill ha stuprör och inte kan tänka mig att köpa ett par 26or fast jag tror jag borde det nu. 24-25 är för barn och anorektiker och jag är varken eller längre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0