En majkväll

Cicci är en bra tjej. Alla fötter på jorden. Men inte idag, för idag hamnade hennes fötter i Brosjön. Tillsammans med mig, mina fötter och resten av Cicci. Det var kallt och myggigt men ändå skönt för vi var lite impulsiva (Åh vad jag avskyr ordet impuls (I=Ft)) under vår promenad. Fötterna bar till brosjön och där fick vi för oss att en liten löptur kanske vore trevligt. Sagt och gjort. 2,5 km blev det. Jag vet att det är pinsamt lite men det handlar inte om det. Det handlar om mitt knä och jag är galet lycklig över att det inte gör ont nu. trots joggingen. Efter det badade vi. Det var underbart. Några myggbett till har jag men det gör inget. Det var värt det.


Kommentarer
Cicci

Det var jättemysigt och asnaajs :D

2011-05-22 @ 22:19:09
URL: http://ciccimedc.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0