Bakisdag

50 års fest hos en faster igår. Det var mycket trevligt men en fem timmars middag med påfyllning av diverse bordsherrar resluterade i en aningen för mycket alkohol. Min kropp protesterade på alla vis idag. Trötthet, alkohol och för mycket mat innebar illamående, hvudvärk och trötthet. en riktig jävla bakisdag helt enkelt.

Dagens mående till trots har jag löst halva min matteuppgift. Har en bit kvar innan den ska lämnas in men det känns bra att ha fått något gjort för i ärlighetens namn har det inte blivit mycket fysik pluggat.

jag börjar se slutet på gymnasiepluggandet. sedan blir det plugg för intagningsproven och sedan plugg i sådär 5,5 år till. puh.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0