Ångestbomb

Alltså det här är bara läskigt. Inte roligt alls faktiskt. Jag är helt slut, helt tömt på minsta energireserv och liknas bäst vid en urvriden disktrasa. Jag vill vrida tillbaka tiden och gå om Berga utan att plugga som en galning. Att bara vara där och njuta av människor och miljö.

Jag är livrädd. Just nu önskar jag att min dröm inte var så jävla långt bort. Både geografiskt och tidsmässigt. Det där jävla veterinärandet tar kol på mig. Men fifan vad värt det kommer vara sen. När jag är klar.

Idag är jag dum, dryg och elakt. Skriker på mamma, pappa och jocke, gråter lite, sitter i soffan, äter lite, gråter lite och drygar mig lite. Och försöker läsa om elektriska och magnetiska fält fast jag inte fattar ett skit just nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0